Veelgestelde vragen
maart 20, 2020 2021-03-11 13:17Veelgestelde vragen
Veelgestelde vragen
Heeft u een vraag over onze diensten? Hieronder vindt u een overzicht van de meest gestelde vragen
Algemeen
De Gemeentelijke Vervoercentrale Zeeland stelt de routes samen. Voor vragen rondom de chauffeur of de route, kun je met hen contact opnemen.
Tijdens de eerste periode, waarin jouw kind oefent zelfstandig (of met begeleiding) met het openbaar vervoer of met de fiets naar school te gaan, kun je aanspraak blijven maken op aangepast vervoer als jouw kind al aangepast vervoer had.
De chauffeur begeleidt de kinderen tijdens het vervoer. Als ouder of verzorger ben je zelf verantwoordelijk voor het gedrag van jouw kind. Blijkt toch extra begeleiding nodig te zijn, dan dien je als ouder of verzorger zelf mee te reizen. De gemeente stelt hiervoor een extra zitplaats ter beschikking. Wanneer problemen aanhouden, kan de gemeente ook besluiten het kind te schorsen en het vervoer te stoppen.
Voor vragen over het dagelijkse vervoer kun je contact opnemen met de Gemeentelijke Vervoercentrale Zeeland. Wil je een klacht indienen? Neem dan contact met ons op via 0113-397177. Liever jouw klacht digitaal indienen? Via contact kun je ons contactformulier invullen.
Nee, het vervoer vindt plaats in aansluiting op de schooltijden zoals die in het schoolplan staan. Jaarlijks wordt, aan het begin van het schooljaar, een vervoersplan opgesteld zodat het vervoer van meerdere kinderen gecombineerd kan worden.
Nee, het vervoer vindt plaats in aansluiting op de schooltijden zoals die in het schoolplan staan. Jaarlijks wordt, aan het begin van het schooljaar, een vervoersplan opgesteld zodat het vervoer van meerdere kinderen gecombineerd kan worden.
Als ouder of verzorger ben je op dat moment zelf verantwoordelijk voor vervoer. Je dient de wijziging door te geven aan de Gemeentelijke Vervoercentrale Zeeland via 088-2358040.
Regels
De Gemeentelijke Vervoercentrale Zeeland stelt de routes samen. Voor vragen rondom de chauffeur of de route, kun je met hen contact opnemen.
Tijdens de eerste periode, waarin jouw kind oefent zelfstandig (of met begeleiding) met het openbaar vervoer of met de fiets naar school te gaan, kun je aanspraak blijven maken op aangepast vervoer als jouw kind al aangepast vervoer had.
De chauffeur begeleidt de kinderen tijdens het vervoer. Als ouder of verzorger ben je zelf verantwoordelijk voor het gedrag van jouw kind. Blijkt toch extra begeleiding nodig te zijn, dan dien je als ouder of verzorger zelf mee te reizen. De gemeente stelt hiervoor een extra zitplaats ter beschikking. Wanneer problemen aanhouden, kan de gemeente ook besluiten het kind te schorsen en het vervoer te stoppen.
Voor vragen over het dagelijkse vervoer kun je contact opnemen met de Gemeentelijke Vervoercentrale Zeeland. Wil je een klacht indienen? Neem dan contact met ons op via 0113-397177. Liever jouw klacht digitaal indienen? Via contact kun je ons contactformulier invullen.
Nee, het vervoer vindt plaats in aansluiting op de schooltijden zoals die in het schoolplan staan. Jaarlijks wordt, aan het begin van het schooljaar, een vervoersplan opgesteld zodat het vervoer van meerdere kinderen gecombineerd kan worden.
Nee, het vervoer vindt plaats in aansluiting op de schooltijden zoals die in het schoolplan staan. Jaarlijks wordt, aan het begin van het schooljaar, een vervoersplan opgesteld zodat het vervoer van meerdere kinderen gecombineerd kan worden.
Als ouder of verzorger ben je op dat moment zelf verantwoordelijk voor vervoer. Je dient de wijziging door te geven aan de Gemeentelijke Vervoercentrale Zeeland via 088-2358040.
Aangepast vervoer
De Gemeentelijke Vervoercentrale Zeeland stelt de routes samen. Voor vragen rondom de chauffeur of de route, kun je met hen contact opnemen.
Tijdens de eerste periode, waarin jouw kind oefent zelfstandig (of met begeleiding) met het openbaar vervoer of met de fiets naar school te gaan, kun je aanspraak blijven maken op aangepast vervoer als jouw kind al aangepast vervoer had.
De chauffeur begeleidt de kinderen tijdens het vervoer. Als ouder of verzorger ben je zelf verantwoordelijk voor het gedrag van jouw kind. Blijkt toch extra begeleiding nodig te zijn, dan dien je als ouder of verzorger zelf mee te reizen. De gemeente stelt hiervoor een extra zitplaats ter beschikking. Wanneer problemen aanhouden, kan de gemeente ook besluiten het kind te schorsen en het vervoer te stoppen.
Voor vragen over het dagelijkse vervoer kun je contact opnemen met de Gemeentelijke Vervoercentrale Zeeland. Wil je een klacht indienen? Neem dan contact met ons op via 0113-397177. Liever jouw klacht digitaal indienen? Via contact kun je ons contactformulier invullen.
Nee, het vervoer vindt plaats in aansluiting op de schooltijden zoals die in het schoolplan staan. Jaarlijks wordt, aan het begin van het schooljaar, een vervoersplan opgesteld zodat het vervoer van meerdere kinderen gecombineerd kan worden.
Nee, het vervoer vindt plaats in aansluiting op de schooltijden zoals die in het schoolplan staan. Jaarlijks wordt, aan het begin van het schooljaar, een vervoersplan opgesteld zodat het vervoer van meerdere kinderen gecombineerd kan worden.
Als ouder of verzorger ben je op dat moment zelf verantwoordelijk voor vervoer. Je dient de wijziging door te geven aan de Gemeentelijke Vervoercentrale Zeeland via 088-2358040.
Eigen bijdrage
De Gemeentelijke Vervoercentrale Zeeland stelt de routes samen. Voor vragen rondom de chauffeur of de route, kun je met hen contact opnemen.
Tijdens de eerste periode, waarin jouw kind oefent zelfstandig (of met begeleiding) met het openbaar vervoer of met de fiets naar school te gaan, kun je aanspraak blijven maken op aangepast vervoer als jouw kind al aangepast vervoer had.
De chauffeur begeleidt de kinderen tijdens het vervoer. Als ouder of verzorger ben je zelf verantwoordelijk voor het gedrag van jouw kind. Blijkt toch extra begeleiding nodig te zijn, dan dien je als ouder of verzorger zelf mee te reizen. De gemeente stelt hiervoor een extra zitplaats ter beschikking. Wanneer problemen aanhouden, kan de gemeente ook besluiten het kind te schorsen en het vervoer te stoppen.
Voor vragen over het dagelijkse vervoer kun je contact opnemen met de Gemeentelijke Vervoercentrale Zeeland. Wil je een klacht indienen? Neem dan contact met ons op via 0113-397177. Liever jouw klacht digitaal indienen? Via contact kun je ons contactformulier invullen.
Nee, het vervoer vindt plaats in aansluiting op de schooltijden zoals die in het schoolplan staan. Jaarlijks wordt, aan het begin van het schooljaar, een vervoersplan opgesteld zodat het vervoer van meerdere kinderen gecombineerd kan worden.
Nee, het vervoer vindt plaats in aansluiting op de schooltijden zoals die in het schoolplan staan. Jaarlijks wordt, aan het begin van het schooljaar, een vervoersplan opgesteld zodat het vervoer van meerdere kinderen gecombineerd kan worden.
Als ouder of verzorger ben je op dat moment zelf verantwoordelijk voor vervoer. Je dient de wijziging door te geven aan de Gemeentelijke Vervoercentrale Zeeland via 088-2358040.
Hoe kom ik in aanmerking?
Om voor leerlingenvervoer in aanmerking te komen, moet je zelf een aanvraag indienen. De goedkeuring van de aanvraag is afhankelijk van verschillende factoren.